ב-1.1.21 מתחיל הרוד-שאו לסטארטאפ 'פיוריטי'- רוד שואו (Road Show) משמעו: 'מסע חשיפה' - תהליך שיווק מאורגן ואינטנסיבי לגיוס הון. במהלכו, חברות מציגות את כוונות הגיוס שלהן למשקיעים שונים, באמצעות מה שרבים מכנים "מצגת משקיעים", במסגרת זמן קצרה וקצובה. הרוד שואו מאפשר חשיפה מהירה ומדויקת בפני מספר רב של משקיעים פוטנציאליים ובכך משרת ומקדם את גיוס הכספים. הרוד-שואו עבור 'פיוריטי' נועד לצורך גיוס כוח אדם מקצועי נוסף לשידרוג אפליקציות קיימות ופיתוח קו מוצרים חדש בעלי היתכנות כלכלית גבוהה. פרטים בפרטי. פרטים בפרטי. או בקבוצות משקיעים או בדף העיסקי בפייסבוק: https://www.facebook.com/puritysoftware

image